Home at last!
2014-04-28 @ 18:36:00 Allmänt

 Nu är det middags dags! Ikväll serveras rester... Inte vanligt vis min fovorit men idag! MUMS! Mamma gjorde nemnligen en suuuper god broccoli-soppa härrom dagen! först var jag lite emot den för att jag ville ladda upp med kött-protein innan träningen, men WOW! jag har aldrig haft så mycket energi som den gången! 
Jag ska även passa på att berätta att jag har fått mitt första "solo" gig!! hur coolt är inte det! visst är det mycket ärofyllt att få sjunga vid dop och begravningar ibland men det här ska bli så himla Coolt! Som tur är har jag med mig bästa Janne och Thomas som komp! de lägger säkert lite snygga stämmor också! sååå glad att de ställde upp! Annars hade jag stått där själv med gitarren som ett fån, det var lite kort varsel så vet inte riktigt hur det hade blivit då ;) haha Nu ska jag försöka att inte somna och sen dra till gymmet! ha det gött!! see you!
 
Suddig bild från förra årets Londonresa, hoppas på att det är liiite varmare i år ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback