Kulturell söndag!
2014-04-13 @ 19:45:05 Allmänt

Holla! ledig söndag här! inget jobb för mig inte! Nu har jag kommit hem och sitter och knaprar på lite ostbågar innan det blir middag om en stund, känner att det är viktigt att förstöra aptiten :D
Idag har jag och mamma varit och tittat på musikalen SPÖK! Den var riktigt bra, är lite små kär i Måns Zelmerlöw...
När jag ändå var inne i stan så passade jag på att ta ut biljetter till V.D som går på stadsteatern, jag och jennifer ska se den veckan efter lovet och hade bokat biljetter. Den veckan blir det även musikal med klassen, det blir väl femte gången som jag ska se djungelboken på stadsteatern, den har ju varit upsatt X-antal gånger så det har blivit en del. Inte för att jag klagar! Verkligen inte! 
Här kommer dagens LOOK! stiligt med stil!
 
 
 
 
Rose örhängen från Edblad <3 
 
 
Rose klocka från Ur&penn
 
 
Dagens ansikte, by me! haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback