lite pladder + läs tips!
2014-04-06 @ 23:08:49 Allmänt

Kom jag ihåg att nämna träning?? Det är verkligen något jag gillar precis som skivor och jobb men det tar sin tid, brukar gymma i typ 1,5-2 timmar åt gången, sen ska man duscha och om man ska ut efteråt sminka om sig. Det tar sin tid... När hinner ni sova? jag brukar ta en nap efter middagen eller om jag kommer hem tidigt så innan.
Mitt chema är rätt fullt just nu, men det är skönt att ha något att alltid uphålla sig med, jag har märkt att ju stökigare mitt liv blir, ju fler rutiner håller jag fast vid och ju oftare städar jag, klarar inte av stt det är stökigt runt omkring mig. Så det är ju possitivt. Nu ska jag sova och sen blir det en tidig uppgång till skola imorron.
 
Sova, skola, jobba, träna, skiva. så blir morgondagen! 
 
Btw, tips till er som vill ha något bra att läsa under det kommande lovet! Såå spännande! Sååå bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback