Sliten men glad!
2014-04-12 @ 18:42:38 Allmänt

Sliten shey här! jobbade både igårkväll och hela dagen idag, det är så jag inviger lovet, tror att jag håller på att bli förkyld också, så är lite extra trött, somnade i soffan igår när jag och mamma kollade på  lets dance!
Nu har jag just kommit hem och grundar med lite chips, sen ska jag ut och gå med min "lilla" vove innan det bir en sen middag. Imorron är jag ledig, så vi ska gå på musikal! tipp topp! nu ska jag vila benen och kolla på welcome to sweden!
 
TIPS! när jag kände att jag var på G att bli förkyld så kollade jag runt vad man ska äta för att förhindra det, jag läste bla att man ska äta zink, vad är det då zink i? jo tex solros frön och mandlar, även i havregryn, så här är min dunder gröt! honungen var slut men det gick lika bra med lite sirap på :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback