Tagga ledighet!
2014-04-28 @ 14:22:59 Allmänt

Missade precis bussen till jobbet, så nu har jag suttit och väntat i 20minuter. Och inte en buss så långt ögat når... Aja, är ändå tidig så spelar ingen större roll. ;)
Nu har slutspurten i skolan satt fart, är glad om jag inte blir gråhårig fram till sommaren... Anny way så får jag en liten mini semester i helgen! Och en massa tårta då jag fyller år! På kvällen på min födelsedag drar vi nämligen till London! Awesome! Ska bli så himla mysigt! Det är ju alltid skönt att komma bort lite också. Ska berätta en annan sjukt rolig sak som hänt senare! Men nu är jag straxt framme vid jobbet, see you soon! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback