Visste ni att?
2014-04-14 @ 10:16:39 Allmänt

God morgon! Att jag har lov betyder inte att jag kommer ligga i soffan och slöa, nej det har jag inte tid med! 
Dock tog jag mig friheten till sovmorgon, steg upp halv tio. På dagens chema står plugg och jobb, tänker att jag drar till jobbet lite tidigare än vanligt så kan jag komma hem tidigare också, kanske att jag kommer hinna med en kvälls aktivitet då! woop woop!
Dock är jag fortfarande förkyld så jag måste ta det lite lungt, jag börjar så rethosta nu... inte okej! Det måste bort NU så att jag får träna igen, har abstinens! :(
 
Till frukost: extra solroskärnr för att få i mig mer zink! och te för halsen. Visste ni att: man ska vänta en liten stund med att lägga i tekulan i vattnet om det är grönt te, är vattnet för varmt kan det nemnerligen bli lite beskt! And we dont want that do we!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback