Effektivitet !
2014-02-03 @ 22:46:00 träning & hälsa

Idag har varit en riktigt bra dag! trots tre timmars sömn så har jag orkat med massor! efter att vi pluggat och käkat så drog jag och Marcus äntligen till gymmet! Får tyvärr inte springa så det blev cyckel men det var gött ändå! Nu är jag toppen taggad! När jag tränar så pushar jag mig till max! Det är ju då som man blir starkare! 
Jag vet att det är töntigt och onödigt men stör mig lite på folk som inte tar i ordentligt, vad förväntar dom sig då??
Vill man se resultat så måste man jobba för det som med allt i livet. Inget kommer gratis. 
Nu avslutar jag dagen med lite protein dryck och en liten skål yogurth med söta flingor och nu en dusch!
Sov så gött så höres vi! 
 
 
 
                                                      // Manicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback