Få finare och renare hy!
2014-02-28 @ 17:13:00 skönhet

Har ni som jag lidit av lite Oren hy? Här kommer mina bästa tips! Det är viktigt att vi tar hand om vår hy och vare sig den idag är felfri eller ej så är det viktigt att vara snäll mot den då problem kan komma senare i livet. 
För cirka ett år sedan började jag att använda ett märke som heter dermalogica och min hy har fått en mycket bättre lyster och är mycket slätare, har en jämnare hudton och jag kan nu som tex igår gå utan smink utan att känna mig obekväm. 
 
 
 
1. Skin prep scrub, en ansikts skrubb, jag brukar blanda den med lite av Clay cleansern.
 
2.Skin hydrating masque, en fräsh ansikts mask som återfuktar.
 
3.  Clay cleanser, en rengörings "lera" som jag använder varje dag, morgon och kväll.

4. Mult-active toner, den använder jag varje morgon och kväll efter Clay cleansern.
 
5. En ny favorit, sebum clearing masque, en ler mask som rengör med på djupet, detn är helt underbar! brukar använda den efter ett varmt bad när porerna är öppna :)
 
 
 
Du kan hitta produkterna på http://www.lyko.se :D Lycka till! And protect the skin you're in!
 
 
Visserligen har ag smink på bilden nedan men den är i övrigt helt oredigerad. haha vet inte vad jag gör för konstigt med mitt ögonbryn haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback