Lets make this a good day!
2014-02-18 @ 10:49:00 Allmänt

Dagen började med ett sång prov om röstanatomi, not my favorit..Men dt funkade, solen lyser idag med! Underbart! Längtar bara tills jag kommer hem och kan ställa in mitt nymålade bord i mitt rum!! Köpte en fin bricka och en ljushållare igår som jag tror ska passa bra till.
Nu ska jag ta upp något viktigt... Den nya trenden... Vad tror ni om meggings?? Altså male-leggings. 
Flopp? Eller kommer det att bli en riktig fluga?? Vad jag tror verkligen ger dom en chans är att leggings är sjukt sköna, dock tror jag att man måste vara säker i sig själv och sin läggning om man ska våga sätta på sig dom, tror att svenskarna kan vara lite för fega men kanske hakar vi på om andra länder börjar. 
 
 
 
 Orange is the new black?
 
Gold Metallic Meggings
 
Jag tyck nog ändå att det ser helt OK ut när dom ändå har lite detaljer och inte bara ser ut som tajta 90-tals gympa brallor.
 
Black on Black Meggings 
 
 
 
 
bilden: http://meggingsman.com/index.php/orange-basic-meggings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback