Skogen kommer bli ett skrotupplag!!
2014-02-27 @ 14:05:00 politik

Hej hopp! Idag var jag och mamma ute på en liten skogsprommenad med vår hund, jag är verkligen en asfalts unge, skogen är fin på avstånd, och när jag väl är ute och går i den så har jag fullt upp med att hålla rätt på fötterna så att jag inte fastnar i en rot och faceplantar... Men jag antar att det är som i matte - & -  =   +   
Jag blev som jag blev bara för att mina päron var skogsmullar...
Anny way, skogen är vacker men hur fa** behandlar vi den?? den kommer juh att se ut som ett skrotupplag när mina barn ska växa upp, Ekerö i all ära men vilka är det som håller på och dumpar allt sitt skräp i skogen? det finns något som kallas återvinnings central! Hur svårt kan det va?? 
 
 
 
 
Vem är det som håller på såhär?? När skogen kan vara så fin!
 
 
Såg min första tussilago för i år också :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback