Smink innan gym?
2014-02-26 @ 12:41:20 Allmänt

Sminkar ni er innan ni går till gymmet?? 
Jag skulle inte göra det, why liksom? man kommer ändå att svettas och duscha bort det efteråt, visst har jag också smink på mig om jag går och gymmar men det är bara om jag varit i skolan eller gjort något annat innan, det är ju inte så att jag sminakar mig för att gå till gymmet, min kompis sminkade sig nyss så att hon skulle se bra ut när hon gymmar, I could'nt care less... och det är ju inte jätte bra för huden heller.
Jag sminkar mig typ varje gång jag lämnar mitt hus men inte om jag bara ska till gymmet. hur vanligt är det att tjejer sminkar sig innan dom går till gymmet egentligen?? 
 
 
såhär ser jag ut när jag gymmar i mina sönderklippta tröjor ^^Och det är ingen som har klagat på det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback