Söndags ångest
2014-02-02 @ 21:00:13 musik

Tänk att man kan bli så trött av att göra ingenting... Har vilat halva eftermiddagen och nu är det redan kväll... Jag som borde ha gjort en massa nytta har istället sovit bort halva dan... Försökte skriva lite på en ny låt, den är redan påbörjad så mina framsteg var väl inte jätte stora men jag fixade lite i refrängen. Sen körde jag fast och satt bara och spelade gitarr utan att tänka, det rensar huvudet ganska fint. Nu är jg aldeles öm om fingrarna :/ Fast det är typ sånt där ont som man nästan gillar, lite som träningsverk. måste köpa nya plektrum, vet inte var alla har tagit vägen. plektrum är typ som hårnålar när det gäller att trolla bort sig själva. det bli veckans projekt, och att gå till gymmet, fick ok av min naprapat att börja cykla lite så ska se om det funkar :)
 
 
 
                                                                          // Manicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback