Veckans shopping!
2014-02-22 @ 16:15:00 Allmänt

Hmm.. Ja veckans shopping blev ju lite mer exklusiv än väntat kanske, (tur att jag jobbar) 
I onsdags köpte jag en MK väska, den har ett dator fack i mitten som jag den mycket funktionell också, inte bara snygg. Är jätte nöjd än så länge, den är rymlig och går att ha över axeln, min andra väska måste man bära på armen och med dator i så blir det lite tungt.
 
 
Idag efter att jag varit hos frisören så tog jag och mamma en sväng i klädesaffären som ligger vägg i vägg med frissan och där hittade jag en jätte fin dunjacka från Soaked :) 
 
 
Eftersom att den också har guldiga detaljer så passar den jätte bra tillsammans med väskan ^^ Dess utom så var den på rea, det är ju alltid väldigt trevligt! oj haha ser att skärpet är helt snett på bilden, att fota är inte riktigt min grej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback