Dagens look!
2014-01-26 @ 15:22:00 mode

Holla! nu är jag änterligen hemma från jobbet! Är riktigt trött idag så det var ingen höjdare. Jag sitter nu och käkar lunch/fika och planerar en resa med mina vänner till London i vår, just nu sitter vi och kollar igenom alla olika flygsajter efter billiga men bra flygbiljetter... Man ska inte ta första bästa bara för att den sidan säger att dom har dom bästa priserna, nej för så är det inte alltid.. 
dagens lunch! (sååå gott med kaffe! dagens andra kopp, kaffemaskinen på jobbet var trasig)
 
 
Va vore livet utan fika ;)
 
Här kommer även dagens LOOK! nya skinnjackan, vinröda byxor från Topshop, skor från Turkiet, kofta från Cubus, halsband från Bikbok, ring från Edblad.
 
 
Dagens face:
Kom ihåg att allt ser bättre ut med ett leende på läpparna, även om man som jag har lite vampyrtänder haha.
 
 
accessories
 
 
 
halsbandet är från deras MK,AO kollektion och är liksom lite "slitet" älskar sånt, tycker att det blir super snyggt!
 
                                                                                                           //Manicka
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback