I may be a shopaholic...
2014-01-31 @ 19:03:00 skönhet

 Jag har äntligen fått ett nytt kort efter att ha råkat spärra mina andra två... Så det blev lite spontan shopping efter skolan. två tröjor från Carling (kan ju inte motstå när det är rea) Sen köpte jag ett läpp balsam på Åhlens som jag har hört ska vara bra! Har ett liknande från The bodyshop som är toppen men det är lite rött i tonen, det blir jätte fint och ser jätte naturligt ut på men ibland vill man ju bara ha något helt neutralt. Köpte även en olja till mammas torra händer på Life. Det är viktigt att ta hand om sin hud. ska tipsa om lite bra handkrämer och oljor imorgon tänkte jag. Olja är jätte bra för kroppen, inte bara på huden utan också i håret, olja gör än vacker!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback