Så levde jag lyckligt resten av dagen
2014-01-31 @ 00:10:00 musik

Dagen som började med kaos slutade bra i alla fall. Efter skolan drog jag till Jimmy och bollade lite mix ideer på några låtar vi ska spela in. Visade även en ny låt som är på väg. Innan jag gick från skolan så hade jag jamat den med Felicia på piano (den tjejen vet hur man spelar) lät riktigt bra faktisk om man får säga så... 
Efter Jimmy så mötte jag upp Erik i centrum och vi drog till Isac på lite mys öl, stannade inte jätte länge men sådär aldeles lagom, så tillslut så blev det faktiskt en riktigt lyckad och mysig dag.
Här kommer resten av min Dagens look
Tur att jag hade dom kläder jag hade, syntes faktiskt inte alls att jag hällt kaffe över hela byxorna!
 
 
Sand färgade skor från Vagabond
 
 
 
Halsbands "berlock" med ordet smile. Klocka från typ Ur & penn.
Det här var tyvärr så mycket helbild som det blev idag,  men byxorna är från Bikbok, är höga i midjag med lite kostym kännsla, en sober look.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback