Lite allt och inget!
2014-06-01 @ 23:07:23 Allmänt

Nu har de äntligen lugnat ner sig lite här. Jag har en utvärdering av en teaterföreställning kvar att skriva. Sen är andra året helt avklarat och slut! Vet inte om ni kan föreställa er hur lättad jag faktiskt är. Nu återstår ett enda litet år. Sen är jag fri!! Vissa säger att jag ska vara glad att jag "bara" går i skolan, men den personen har tydligen inte gått skolan i mina skor. 
Nu blir det fokus på sommarens resor! har redan planerat in två till utlandet, men endast bokat den ena. Värmen här komer jag!
Har sen sist också varit hos läkaren med min mage, har haft ont i magen när jag ätit och lite då och då. Så nu har jag tagit en massa blodprover och hoppas att de kan hitta nått! :) idag var andra gången på tre år som jag ringt mig sjuk till jobbet, kändes som att magen skulle sprängas och hade kramp hela natte... Så nått knas är det.
Imorgon är också en stor dag! Ska till en piercing-studio! så hur man ser ut påvägen ut där ifrån återstår ju att se!
 
Bjuder på två bilder från london!
 
 
 
När vi fotade så träffade vi på en kille som höll på med Parkour som fråga om han fick joina! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress/E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/URL:


Kommentar/Comment:

Trackback